Cégtörténet

1989.   Az Eurosped Nemzetközi Fuvarozó és Szállítmányozó Kft. megalakulása a Masped-csoport tagjaként. Szállítmányozási tevékenységünket egy másfél szobás bérelt irodában kezdtük meg.

1993.   Vám üzletág elindítása.

1994.   Bevezetésre került az ISO 9001 minőségbiztosítási rendszer. Jelenleg: ISO 9001:2008 minőségirányítási rendszer alapján működünk.

1995.   Szekszárdi utcai székházat megvásárolta az Eurosped.

1996.   Az első határkirendeltségek megnyitása.

2000.  A cég részvénytársasággá alakult át 55 millió Ft alaptőkével.

2001.   Székesfehérváron megépül az első Eurosped raktár, fejlődésnek indul a raktár-logisztikai üzletág.

2003.   Raktárbővítés

2005.   Bevezetésre került az ISO 14001:2004 környezetközpontú irányítási rendszer.

2006.   A harmadik ütemben befejezett raktárbővítés által a cég raktárbázisa 11.500 m2-re nőtt.

2011.    Az Új Széchenyi terv keretében modern raktár épül Székesfehérváron, tovább bővítve raktár-logisztikai tevékenységünket.

2011.   Engedélyezett Gazdálkodói (AEOC) vámjogi egyszerűsítésekre vonatkozó tanúsítvány bevezetése.

2012.   Az Eurosped Zrt. átvette a Masped Tlog Kft szállítmányozási tevékenységét.

2014.   Az Európai Minőségügyi Szervezet (EOQ) tagja.

2014.   A tengerentúli szállítmányozás üzletág megkezdi működését.

Az Eurosped Zrt. 100 %-os magyar tulajdonban van, többségi tulajdonosa a Port Logisztika Kft., a többi részvényes magánszemély, javarészt volt és jelenlegi Eurosped munkatárs.

Szakmai szervezeti tagságok:

mszlszszMagyar Szállítmányozói és Logisztikai Szolgáltatók Szövetsége

vjaszszVám- Jövedéki és Adóügyi Szolgáltatók Szövetsége

ahkNémet-Magyar Ipari és Kereskedelmi Kamara

mlszkszMagyarországi Logisztikai Szolgáltató Központok Szövetség

Érdeklődik szolgáltatásaink iránt?
Kérjen ajánlatot!

Ajánlatkérés
Eurosped Nemzetközi Szállítmányozási Zrt.
H-1138 Budapest, Szekszárdi utca 14. Telefon: +36-1-450-9000, Fax: +36-1-450-9090
A MASPED CSOPORT TAGJA